Control anti-balanceig de la càrrega per pont grua

El dispositivo opcional para puentes grúa de control anti-balanceo de la carga supervisa todos los movimientos del equipo, así como la altura de elevación, velocidad de desplazamiento y la carga transportada. El sistema utiliza estos valores para regular de aceleración y frenado modificando las curvas correspondientes, evitando así el balanceo de la carga suspendida al detener la grúa.

[one_half last=”no” spacing=”yes” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” class=”” id=””][fusion_text]

El dispositiu opcional per ponts grua de control anti-balanceig de la càrrega supervisa tots els moviments de l’equip, així com l’altura d’elevació, velocitat de desplaçament i la càrrega transportada. El sistema utilitza aquests valors per regular d’acceleració i frenada modificant les corbes corresponents, evitant així el balanceig de la càrrega suspesa en aturar la grua.

L’operador del pont grua pot centrar la seva atenció totalment en la càrrega i no ha de prendre en consideració les frenades, aproximacions i els moviments de balanceig. Això representa un estalvi considerable en temps i millora la seguretat de l’operació amb ponts grua.

La funció anti-balanceig s’estabilitzarà la càrrega evitant els pics de càrrega nocius i per tant redueix la pressió exercida sobre els dos components: elèctrics i mecànics. Això redueix el temps i diners invertits en el manteniment. La grua és fàcil de controlar i permet que la càrrega del pont grua es col·loqui en la posició correcta molt més ràpid.

El sistema inclou un llum de control per obrir si el sistema està encès o apagat.

ELS AVANTATGES SÓN EVIDENTS:

  • Augment de la productivitat de forma exponencial, s’eliminen els temps de posicionament i s’augmenten les velocitats de translació amb seguretat.
  • Es poden programar velocitats més altes i acceleracions més brusques són més segures i amb menor desgast.
  • Millor precisió de posicionament perquè la càrrega no es balanceja quan s’atura el moviment translació.
  • Major seguretat.
  • Reducció del risc de col·lisió causa de la menor balanceig de la càrrega.
  • Menys formació necessari per als operadors del pont grua per arribar a nivell de domini de la precisió de posicionament i seguretat en la manipulació de càrregues.

[/fusion_text][/one_half][one_half last=”yes” spacing=”yes” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” class=”” id=””][imageframe lightbox=”no” style_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”none” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””] [/imageframe][imageframe lightbox=”no” style_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”none” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””] [/imageframe][/one_half][fullwidth backgroundcolor=”” backgroundimage=”” backgroundrepeat=”no-repeat” backgroundposition=”left top” backgroundattachment=”scroll” video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” bordersize=”0px” bordercolor=”” borderstyle=”” paddingtop=”20px” paddingbottom=”20px” paddingleft=”0px” paddingright=”0px” menu_anchor=”” equal_height_columns=”no” hundred_percent=”no” class=”” id=””][vimeo id=”123221338″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””][/fullwidth]

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR

Aviso de cookies